Alla inlägg under november 2014

Av AME - 6 november 2014 19:48

och återigen så har det gått ett tag sen jag skrev sist...


I skrivande stund sitter jag med datorn vid vår köksö i köket och i rummet intill (matrummet) sitter hjärtat och repar med 3 medlemmar ur ett band som han är med i så huset är fyllt av musik i kväll :)...älskar det!!!
Känner dock att jag själv saknar detta med sång...


Nå, vad har då hänt sedan sist jag skrev...guldkornen har ju varit hos oss på sitt november lov, fick rå om dom en hel vecka <3


I söndags, den 2a så blev jag firad utav de mina med sång, tårta och presenter.
Fick ett fotbad, fotsalt, fotscrub och en superbra fotfil utav hjärtat och de mina...hjärtats tös gjorde en chokladtårta som var supergod...en fröjd för både öga och gom.
Min kusin med särbo kom också och grattade och av dem fick jag en aromalykta och 2 dofter till den.


Vidare så har jag fått mitt vikariat upphöjt med 10% upp till nu 75% och har även fått reda på att det nog kommer bli en tjänst ledig så småningom också...men jag tror ju dock inte att jag har någon större chans att få den men ska självklart ska jag söka den. Om inte annat så hoppas jag på att få det vikariat jag har nu blir förlängt än längre än till den 31 januari...om inte annat  blir det till att skola in sig på fler ställen runtom i kommunen och hoppa in på timmar lite här och där.


Har börjat fundera över julen och hur den kommer bli...i år firar ju barnen julhelgen tillsammans med sin pappa och sin familj där och kommer vara hos oss över nyår så vi kommer fira en nyårsjul detta år.
Funderingar på presenter snurrar runt runt och funderingar hur vi ska lägga upp firandet snurrar också runt.

Hur det än blir så blir det bra i alla fall...en inställning som är ett måste.

Bett om önskelistor från barnen så vi får väl se vad som önskas...och vad som där kan ges.


Själv önskar jag bara få ha alla de mina runtom mig, äta gott och ha det bra.


Finns ju iofs andra önskningar men de behåller jag för mig själv och tiger om...


Till våren/sommaren kommer det kanske bli lite förändringar i vårt boende...har lite funderingar som vi kanske ska ta tag i då men inget som helt säkert kommer ske än. Det beror liksom på...vad jag menar berättas kanske då vi vet hur det blir med saker och ting och vad som händer, blir och sker...bra blir det vilket fall som helst.


 

Hjärtat, jag, mina töser Hannah och Astrid också hjärtats dotter Matilda.
De mina <3  

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards