Alla inlägg den 15 februari 2017

Av AME - 15 februari 2017 08:14

Och som jag tänkte så hade jag oroat mig helt i onödan, det gick ju hur bra som helst och lite satt då fortfarande kvar från de 2 intronätterna som jag hade i december....å natten har gått fort!

När jag jobbat natt inne på husen så har jag jobbat 10 timmar, på nattpatrullen jobbar man 11.5 timme...men nätterna går snabbare ändå på patrullen eftersom man åker runt bland alla i hemmen....det brukar kunna bli mellan 20-30 mil varje natt, ibland strax under 20 å ibland över 30 då det är extremt mkt åkande hit och dit i kommunen.

Nu ser jag ju nästan fram emot fredagnatt då jag har min nästa natt på patrullen...

Sen har jag ju faktiskt sökt en tjänst de haft ute där också med sista ansökningsdag i söndags men jag hyser inget större hopp om att jag skulle få den...MEN jag skulle bli enormt glad OM jag fick den.
Borde få höra något vilken dag som helst isåfall...så håll en tumme åt mig tack!!!


Nu ska jag väl snart ta och krypa in under täcket någon timmeoch hoppas kunna få sova gott. Skulle väl egentligen ha ringt hälsocentralen om min tumme/hand/arm men jag avvaktar tills i morgon. Har rätt rejält ont nu faktiskt men....behöver få sova nu så godmorgon och godnatt säger jag.


#nattjobb #nattpatrull #uska #undersköterska #ontitummen #ont #trött #godmorgon #godnatt

Av AME - 15 februari 2017 08:05

I går kväll då jag vaknade efter att ha sovit någon timme innan jag skulle ut å jobba så blev jag glatt överraskad när hjärtat hade köpt rosor åt mig som han lämnade fram....jag blev både glad, varm och rörd.
Älskade älskling <3 jag älskar dig!!!

Det fick ju dock lite dåligt samvete då jag inte hade något att ge honom...men vem vet, en annan dag kanske jag lirkar fram något  :)


#allahjärtansdag #blommortillmig #älskling #kärlek #rosor #glädje #värme 


Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards