Direktlänk till inlägg 17 februari 2017

Trött...

Av AME - 17 februari 2017 11:58

Väglaget var inte så farligt halt då jag åkte hem från jobbet i morse, de hade sandat väl och även skrapat så det var helt okej...hoppas bara vägen som jag ska köra för å hämta barnen är lika välsandad och skrapad också.


I natt är det dags för nattjobb igen och då ska jag vara på nattpatrullen så det blir en natt ute på vägarna för min del så jag hoppas det inte får för sig å börja regna eller nåt nu bara så det blir så där snorhalt igen. Det är ju en hel del körande om nätterna och vägarna är både krokiga och backiga till vissa som vi ska åka till...så inget regn tack!


Är trött idag och kommer nog vara väldigt trött i natt då jag jobbar också. Kom ju hem vid halv 8 i morse och gick och la mig direkt...hade ställt larmet på 12.30 men vaknade hur många gånger som helst innan jag till sist gav upp och klev upp 11.30...så det har inte blivit mycket till sömn och det kommer inte bli någon innan jag ska iväg och jobba heller å i morgonbitti blir det heller inte mycket till sömn eftersom det är långfrukost och melodikryss, denna lördag börjar de med krysset 10.30 istället för 10 så det blir väl 2.5 timmes sömn förhoppningsvis.


#halka #isigavägar #trött #nattjobb #uska #undersköterska #nattpatrull #ennattpåvägarna #sovitdåligt #dåligtmedsömn #melodikryss #lördagsnöje #långfrukost 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards