Direktlänk till inlägg 28 februari 2017

Jahopp....

Av AME - 28 februari 2017 15:24

Blev inte så där jättemycket sömn efter nattens jobb, fick liksom klara mig med 2½ timme. Antar jag kommer somna gott ikväll istället...

Under dessa 2½ timmar så drömde jag en massa tokigt och trist så när jag vaknade så kände jag mig jätteledsen och den känslan har hållt i sig hela dagen och gör så fortfarande.

Drömde om saker som hände mig som barn och i min ungdom, drömde om otrohet och svek, drömde om pappa...och det gjorde så ont i mig allting som spelades upp i mina drömmar...visst, det var bara drömmar MEN det mesta har varit verklighet tidigare.


Klädde iaf på mig och gjorde mig en tur in till byn där jag lämnade lite skräp på återvinningen och var och hälsade på mamma en sväng, hon bjöd på Semla dagen till ära. Innan jag åkte hem igen så var jag till minneslunden och tände ett ljus för pappa och fann mig en stunds ro och stillhet.


Idag har jag gjort min första inbetalning till skuldsaneringen också så nu är det bara 49 inbetalningar till (men 59 månader) kvar tills jag är skuldfri...kändes bra att göra denna inbetalning :)


Nu har jag precis kommit hem och tänt en brasa i kaminen, inväntar att hjärtat kommer hem från jobbet och sedan blir det middag...idag rester från helgen = Gäddfärsbiffar med sås och potatis samt rårivna morötter...GOTT!!!


#ledsamheter #drömmar #ledsen #litesömn #mamma #semla #minneslund #skuldsanering #förstabetalningengjord #49månaderkvar #eldikaminen #täljstenskamin #gäddfärsbiffar #middag #rester

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards