Alla inlägg den 11 mars 2015

Av AME - 11 mars 2015 11:18

Solen skiner och den känns "vårvarm" och det får mig att känna mig rätt okej....
I dag är det min enda lediga dag den här veckan och mest av allt hade jag velat åkt och hälsat på någon men det ser ut som jag får bli hemma och städa, tvätta och diska istället :/...roligt när det är ens enda ledig dag?! Näe....

Bilen behöver städas och tvättas även den så jag ska väl försöka hinna med det också...så jag har väl det jag gör kan man väl säga.


Började iaf dagen med en promenad på cirka 50 minuter innan jag åt frukost...behöver röra på mig mer ty det finns kilon som jag vill ska försvinna innan det blir sommar, 10 kilo + lite till helst!

Har kommit till en punkt igen där jag inte tycker om mig själv nå vidare. Gjorde ju en GBP i november 2009 och tappade över 100 kilo...vill INTE dit igen! Har väl ökat kanske 20 kilo nu från det att jag vägde som minst efter min operation men jag vill inte ner dit heller eftersom jag då såg sjuk ut men 10 vill jag då ska bort i alla fall.
Gillar inte heller all den löshud som är, det dallrar och skakar och hänger och slänger....jag är inte vacker :( känner mig inte vacker alls.


Hade jag möjlighet skulle jag göra en arm och lår plastik + ta bort överskottshuden kring stussen men sånt kostar ofantligt mycket så det kommer aldrig kunna ske...om inte miljonerna trillar in då förstås,  hahaha!!!


I kväll är det övening med kören och i kväll blir det till å "hård repa" på ett verk som heter "förklädd gud"....ett verk vi ska framföra tillsammans med symfoniorkester i dagarna två till helgen. Blir en tuff helg då jag först jobbar 7-14 på lördag och sen direkt till kyrkan och repa i x antal timmar innan själva koncerten börjar 18.00 och pågår väl till 20 tiden....sen hem och sova och sen upp och jobba 7-12 på söndag och sen rep kl 14 i grannbyns kyrka och konert kl 17....lär nog vara rätt mör efter denna helg skulle jag tro...men det ska bli kul, sjunga ÄR ju kul!


Nackdelen är ju att detta innebär att inte barnen kommer till oss denna helg....får längta efter dom ända till nästa fredag nu.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards