Direktlänk till inlägg 13 februari 2014

Torsdagkväll...

Av AME - 13 februari 2014 20:48

Och klockan är 22...sitter och kollar på  nyheterna på teven innan det är dags att avrunda denna dag, krypa ner under täcket och försöka komma till ro.


I dag har det varit en väldigt seg dag, klev upp med barnen i morse och morgonstökade och sen då de åkt till sina skolor så kröp jag ner under täcket igen efter jag både frös och hade ont i kropp och knopp.
Somnade till i ungefär 1 timme och klev sen upp och åt lite frukost, slängde in en maskin tvätt och eldade så jag kunde diska...sen strax efter 12 så blev jag oförklarligt trött och kunde omöjligt hålla ögonen uppe så jag la mig på sängen och drog en filt över mig och tvärdäckade i ytterligare 1 timme.


Fyllde i ett par papper som skulle till försäkringskassan och for på affären och handlade mjölk...nu banne mig är det till att laga utifrån det som finns här hemma för det lilla som nu finns kvar på kontot måste jag spilla i bensin i bilen för om jag ska kunna ta mig till den kurs/det projekt som jag ska gå på 3 dagar i veckan...och det är ju långt kvar till det trillar in några lusören. Befarar dock att det kommer bli nåt jävla knas med utbetalningen denna månad nu då jag övergått till annan form av ersättningså jag bävar faktiskt....ekonomin är en stor börda för mig :(


Pratat med älskade hjärtat via nätet nu i kväll, om tankar och funderingar kring vår framtid.
Hjärnspöken dyker ju upp då och då...som kommer det att funka, går vi för fort fram etc...det var iaf vad som spökade hos hjärtat nu i kväll...så jag hoppas nu bara inte han börjar vilja backa i allt men om så vore fallet så kan jag vänta, för jag vet vad jag vill...jag älskar honom och det finns ingen tvekan kring om han älskar mig eller inte...vi bär båda med oss saker i våra ryggsäckar så det kan vara så att det handlar om rädsla pga sånt som hänt tidigare.
Visst, jag är också rädd men den rädslan får stå tillbaka....för jag vet vad jag vill...jag vill bli gammal med den mannen och älska honom tills för evigt når sitt slut.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards