Alla inlägg den 16 april 2015

Av AME - 16 april 2015 11:25

Det är dagens datum det...


Klockan passerar snart lunchtid och jag sitter uppkrupen hemma i soffhörnet och slökollar på teven samtidigt som jag sitter och kollar runt lite på nätet, känner mig otroligt tung i huvudet i dag och har ingen lust till å göra någonting...

Hjärtat är på jobbet och kommer hem vid 17 tiden, blir middag då han kommer hem och sedan så blir det till å vila någon timme för mig för sen ska jag ut och jobba natten med start 20.45 till 06.45 i morgon bitti.


Hem och sova efter jobb i morgon bitti och sedan iväg upp till Torpshammar för att hämta de älskade guldkornen som ska vara hos oss i helgen...på söndag då vi skjutsar upp dom igen är det dessutom badkalas för yngsta tösen och hennes "låtsasbror"...kalaset skulle varit för någon vecka sedan men hela familjen hos deras pappa åkte så lägligt på magsjuka just då så därför blev kalaset uppskjutet men nu är det ätnligen dags.


På lördag blir det därför till å slänga ihop några muffins och någon annan kaka som kan tas med som fika då...lär väl misslyckas som vanligt med bakandet men får väl göra så gott jag kan :S



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards