Direktlänk till inlägg 7 november 2013

Torsdag eftermiddag...

Av AME - 7 november 2013 15:55

Är kvar hos hjärtat i paradiset...

Vände på mig och somnade om i morse då han åkte till jobbet och vaknade strax före 9 med världens jäkla migrän, klev upp och försökte peta i mig lite frukost men det blev klent.
Tog 2 Alvedon och kröp ihop på soffan, blev tvärfrusen och drog filten över mig och där somnade jag och sov fram till klockan var nästan 12...kände mig väldigt kymig då jag vaknade och migränen höll fortfrande i sig, dock mer likt vanlig huvudvärk.

Klädde i alla fall på mig och tog bilen och åkte in till bergsjö för att kolla i den secondhandbutik som finns där men då jag kom dit så satt en lapp på dörren att öppettiderna för denna vecka var måndag, onsdag och fredag...så resan dit kan man säga var onödig.

På vägen hem stannade jag till hos hjärtats mor och frågade i fall hon och hennes särbo ville äta resterna från gårdagens middag med oss (ugnssill, grädde, lök och potatis) eftersom det blev så mycket kvar...och det kunde de tänka sig göra så jag ska fixa iordning det och gå dit med dom vid 18 tiden också kommer hjärtat in dit då han kommer hem från jobbet därikring också äter vi då...blir trevligt!

Nu när jag tittar ut genom fönstret så inser jag varför jag har ont i både kroppen och knoppen i dag och varför jag känner mig så "nere"...snö yr i luften...och eftersom man är som en gammal "gnålakärring" så känner man av väderomslag i varenda en utav de 168 centimetrarna som man är.
Och i dag har inte varit någon bra dag om man säger så och det känns fortfarande som jag helst av allt bara vill lägga mig under täcket och stanna där under men det går ju inte :(

Gnååååål och gnäääääll !!!!

Jag HOPPAS morgondagen inte känns i kropp och knopp för jag blir helt väck dagar som dessa och det går ju inte eftersom jag ska med hjärtat och Marie på spelning i morgonkväll...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards