Direktlänk till inlägg 15 november 2013

Ojdå :P

Av AME - 15 november 2013 13:32

Swosch också har det plötsligt gått 8 dagar sen jag skrev någonting sist...öhhh, å vart har DOM dagarna tagit vägen då?!?! Och vad har hänt....


Tjaa, i fredags då hjärtat slutat jobba så styrde vi kosan mot Kramfors eftersom han och vår väl Marie skulle stå för underhållningen där på ett uteställe...en rätt okej spelning men det var väl inte så där supermycket folk kan man påstå och jag ska villigt erkänna att det var skönt  att åka hem då vi gjorde det. Eller hem...ja vi åkte hem till hjärtat, fast jag kan nog kalla det för hem förresten...det är ju mitt andra hem kan man säga...mitt hem hos hjärtat :)


Klockan 4 klev vi i alla fall innanför dörren där hos honom och då stupade vi i säng och slocknade nog ganska så snabbt både han och jag.


På lördagen åkte jag hemåt och passade på att hälsa på en kompis i Stöde då jag åkte förbi där. Hon hade en 120cm säng som hon skulle göra sig av med så den har numera äldsta tösen fått...dock har jag inte kunnat burit upp den på hennes rum ännu eftersom jag hela veckan har haft skitont i nacken och ryggen...värre än vanligt...så sängen står ute i kallfarstun men ska väl förhoppningsvis komma upp på hennes rum snart.


Yngsta guldkornet kom till mig då på lördagen då jag kommit hem men det äldsta kom inte till mig föränn i söndags eftersom hon åkte till Ånge tillsammans med ett par kompisar och sov hos sin pappa då de kom hem men på söndag kom hon efter frukost och då åkte vi en sväng till Birsta för att införskaffa skor till dem.


Jag under  veckan som har varit så har jag haft väldigt väldigt ont i nacken, axlarna och bröstryggen. Har ju knaprat ipren under en tid i hopp om att det skulle bli bättre men så illa som det varit denna vecka så ont har jag nog ite haft tidigare...tror nog jag måste beställa en tid hos någon läkare så det får kollas upp. Har ju även börjat få ont i lederna och börjat tappa en massa saker då och då så jag vill ju gärna kolla upp så det inte rör sig om något reumatiskt eller så....ringde VC i tisdags och bad om en tid men fick rådet att fortsätta äta antiinflammatoriskt och smörja med sådant också också kanske jag kunde få en tid om några veckor!?

Till saken hör att som magsäcksopererad är man väldigt känslig för mediciner som innehåller ibumetin och det påpekade jag, ändå fock jag rådet att fortsätta med dessa...gissa vems mage som håller på att korka ihop?! Joo...min!!!


Men men, jag knaprar på och inväntar en läkartid och jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag får en sådan för jag har faan ONT!!!


Tror att jag håller på att ska bli sjuk också...känner mig krasslig i halsen och hostar och har mig. I dag känner jag mig dessutom febrig och fryser invärtes som tusan.....så i dag är jag ynklig!


Men barnen och jag ska ha fredagsmys med tacos och något gott i skålarna framför teven i kväll för i morgon åker de till sin pappa så då ska vi mysa och gotta oss i kväll....sen i morgon är jag och hjärtat hembjudna till ett par goda vänner på mat med musik så jag måste hålla mig uppe på benen och vägrar bli sjuk nu! På söndagkväll möjligtvis kan det få bryta ut  men banne mig inte innan dess....


Längtar just nu väldigt mycket efter Hans-Erik...det är 6 dagar sedan jag åkte i från honom men i morgon kommer han till mig och jag lääääääängtar! Längtan är faktiskt en rätt skön känsla men den kan bli väldigt väldigt påtaglig i bland....älskar, saknar och längtar <3

 
 
Ingen bild

Inga-Maj

16 november 2013 21:54

Har för mig jag nämnt det tidigare men du borde gå till en kiropraktor. I vården får du ingen hjälp.

AME

18 november 2013 16:48

Jodå, du har nämnt det tidgare men jag skulle vilja få göra en röntgen och ta prover för att kunna utesluta att det skulle kunna röra sig om ngt sjukdomstillstånd eller liknande iom att jag börjat tappa saker och snubblat och haft mig :/
Sen kan det ju vara en gammal wisplash skada som ger sig tillkänna och då ska man nog vara försiktig....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards