Direktlänk till inlägg 9 mars 2015

Så har dagar rusat iväg igen...

Av AME - 9 mars 2015 18:25

Och det var länge sedan jag skrev något...anledningen?

Jaaa, att jag kanske inte haft just något speciellt att skriva om...känns som om min blogg är väldigt väldigt tråkigt, som mitt liv är väldigt väldigt tråkigt.


Har hamnat i en nedåtsvacka igen och befunnit mig i den en längre tid nu...påbörjade medicinering i hopp om att jag skulle lyfta och vända men det har nu gått över 2 månader och jag har inte märkt av någon större skillnad alls, inte så som jag hoppats på i alla fall.

Har ju ätit diverse antideppressiva och stämningshöjande tidigare och vet att sånt är till stor hjälp och att de funkar...men uppenbarligen inte denna sort...så det lär bli till att prova på något annat snart om inget händer och sker.

Det är jobbigt...det är jävligt jobbigt!!!


Även fast livet är bra på så många sätt så är det också jäkligt jobbigt också...och det gör mig så ledsen!!!

Men det ska bli bättre...det ska bli bra...


Sist jag skrev så berättade jag ju att vi ev ska flytta framledes och nu kommer det bli som så....allt är klart men inget är skrivet ännu. Längtar så till dess vi bor där, det ställe där vi ska åldras tillsammans...längtar till den morgon jag kan koka mig en kopp kaffe och gå ut och gå några meter och sätta mig på vår brygga och doppa fötterna i vattnet och bara njuta.


Det är vad som driver mig framåt mest just nu...


I veckan som var så fick vi rå om mina töser en hel vecka ialla fall då de hade sportlov och vi var ute på isen vid flera tillfällen och ut till skidbackarna en dag....nu dröjer det till nästa helg innan de kommer till oss igen (20-22:a) eftersom jag jobbar till helgen som kommer + att vi ska ha framträdande med kören både lördagkväll och söndagkväll, vi ska framföra ett verk tillsammans med en symfoniorkester som heter "förklädd gud"...ska bli spännande. Arrangemang som det händer ju inte ofta precis.....


Just nu då jag sitter och skriver detta så har grabbarna/gubbarna rep här hemma hos oss så huset är fyllt med sång och musik...känns gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards