Alla inlägg den 16 juni 2015

Av AME - 16 juni 2015 09:32

Ja natten bjöd inte på någon vidare sömn. Somnade till vid halv ett och sov fram till två då jag vaknade när de var in och vände på pappa...därefter blev det bara som att jag låg i någon form av dvala, sov inte riktigt.
Så nu sitter jag här supertrött och med en huvudvärk som börjar gå mot migrän....okul kan man säga!
Men pappa har i alla fall sovit gott hela natten och bara vaknat till kortare stunder då de varit in och vänt på honom...så det är ju bra.
Nu till moron pratade han än en gång om att han skulle ha varit hem...jag sa ingenting...han kommer ju aldrig hem igen och det tror jag ju att han vet innerst inne men det där lilla hoppet är ju något som måste få finnas kvar...men det är väldigt jobbigt när han pratar om att få komma hem :(
Jag vet ju inte vad jag ska säga...

Blir kvar här hos pappa någon timme till och sedan ska jag upp till Torpshammar och först hem till mamma och skriva i pappas räkningar och sen upp till fränsta och lämna in en fullmaktsansökan för pappa och därefter tillbaka till Torpshammar för att hämta barnen och sedan styrs kosan hem till hassela.
I morgon natt börjar jag sen jobba igen...
Hade väl mest av allt velat fortsätta plocka närståendepenning men ekonomin kräver att jag jobbar lite nu så jag får ta ett pass i taget nu...blir det någon förändring hos pappa så övergår jag till närståendepenning igen isåfall.

En dag i taget...carpe diem <3

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards