Alla inlägg den 15 december 2013

Av AME - 15 december 2013 20:31

så var det söndagkväll och barnen har nu åkt till sin pappa och ska vara där några dagar tillsammans med sin stora härliga familj. På lördag kommer dom dock tillbaka till mig och på söndag åker vi sedan till paradiset för att fira jul med hjärtat och hans familj (barn, mamma, syskon med familjer) och i år ser jag fram emot julen faktiskt...dels för att jag har barnen hos mig denna jul och sedan att jag får vara tillsammans med den som jag älskar.


De dagar som är nu innan barnen kommer till mig lär bli lite jäktiga eftersom det finns en hel del att göra innan vi åker på söndag...men det ska nog gå bra och saker och ting får bli som de blir. På tisdag ska jag i väg och besikta bilen också och det kan ju bli mindre roligt befarar jag....


Har ju funnit mig ganska så  bra i detta med att barnen har 2 boenden och att jag är varannanveckasmamma men jag måste erkänna att det fortfarande blir så där tyst och tomt här i huset då de åkt till sin pappa...så även nu i kväll.
Blir nog en tidig kväll för min del känns det som...ska surfa runt lite en stund nu och kolla lite på teven men sedan blir det nog till att krypa in under täcket och försöka komma sig till ro och sluta de blå.


Saknar hjärtat men han är ändå alltid hos och med mig i mitt hjärta och i mina tankar....älskar <3

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards