Alla inlägg den 17 december 2013

Av AME - 17 december 2013 10:13

Bänkade mig framför teven i går kväll för att se sista delen utav "morden i sandhamn" men hann bara se drygt 5 minuter av det innan strömmen försvann...mobilen var nästan utan ström så den fick jag gå och lägga på laddning ute i bilen

.

Regnade på rätt bra då jag skulle gå ut med den och hela gårdsplanen var som en isgata och vad tror ni jag lyckas med då? Jo, lyckades med det fenomenala konststycket att slå en trippel saltormotal med pik rätt ner på isen med arselet först...och det gjorde ONT!


Satt ute i bilen och laddade telefonen under nästan en timmes tid och regnet stod som spön i backen hela tiden. Då telefonen var nästan helt laddad så gick jag in för att lägga mig och vet ni vad jag lyskades med då? Jo, satte mig väl på arselet en gång till...samma sida som då jag gick ut dessutom!

Så i dag är det öm rumpa här :/ och jag går som om jag har skitit på mig...haha!


Kröp ner under täcket vid halv tolv och lyckades somna ganska snabbt men vaknade klockan 2 av att det blåste och tog i som bara den och sen var det kört att somna om...blåsten höll i sig till klockan var nästan 5 och då först lyckades jag somna om igen.


Strömmen fick vi tillbaka under natten, jag hade faktiskt trott att vi skulle fått vara utan den hela natten och en bit utav denna dag också men tydligen fick de till problemet redan efter 4 timmar...


Resultatet utav nattens sömnstörning blev migrän och jag kan säga att detta är helt fel dag att få migrän på för klockan 13 ska jag vara i Ånge och besikta bilen...hoppas nu på at migränen ger med sig för att köra bil då det blixtrar och far framför ögonen på en samtidigt som huvudet spränger är banne mig inte roligt!


Sedan ska jag ju styra kosan ner till hjärtat också i eftermiddag/kväll...och efter nattens ihärdiga regnande så tror jag faktiskt att jag tar den längre vägen (som är asfalterad) ner till honom i stället för att åka över skogen där det är grusväg för längs efter den lär det kunna vara halt som sjutton...om inte annat så lär det vara väldigt lerigt.


Stöka undan lite här nu då innan det är dags att bege sig till Ånge med Pugh...önskar bara migränen kunde ge med sig tills det är dags att åka :/



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards