Direktlänk till inlägg 21 december 2013

21/12...

Av AME - 21 december 2013 21:33

Sist jag skrev så skulle jag ju i väg med Pugh på besiktning och jag visste ju om ett fel som jag skulle få anmärkning på (handbromsen) och trodde ju det skulle bli flera och i samråd med mina barns pappa (som är den som skrivar med min bil) så skulle vi vänta med att åtgärda handbromsen tills jag hade besiktat så han kunde fixa allt på en och samma gång....men döm om min förvåning då jag bara fick anmärkning på just handbromsen!?
Så nu önskar jag ju att jag hade fixat den innan besiktningen och på så vi kunnat sparat de pengar som nu en ombesiktning kommer kosta mig :P men men, samtidigt var det skönt att det inte blev fler anmärkningar.


Efter det att jag besiktat bilen var jag och hälsade på en kompis och drack lite kaffe och surrade, sedan hem och åt lite och packade väskan för att åka till älskade hjärtat och där hos honom var jag tills i går då jag kom hem hit igen.


I morse kom de älskade guldkornen till mig och i morgon åker vi till hjärtat för att fira julen där med honom och hans barn, mor och syskon med familjer...och det är något som jag ser fram emot att göra.

Omgiven av de människor jag älskar....min familj <3


Barnen ligger nu i sina sängar på övervåningen, yngsta tösen somnade för en stund sedan och jag har precis varit upp och sagt god natt till äldsta tösen...otroligt hur stark kärleken man känner till sina barn är. Var gång jag pussar dem på deras pannor och säger att jag älskar dem så översköljs jag utav villkorslös kärlek till dessa underbara liv som jag och deras far skapat.


Det må ha varit som det var mellan honom och mig, det blev ju väldigt fel och turbulent en lång tid efter vår separation, men jag älskar honom för den tid vi hade tillsammans och för dessa två underbara.
Han kommer alltid vara en del i  mitt liv och jag tycker väldigt mkt om honom som mina barns pappa...har försonats med allt sedan en tid tillbaka och det känns gott i hjärtat att han är lycklig och har en så fin familj tillsammans med den som han lever med i dag. De båda kommer vara en del i mitt liv...och så vill jag det ska vara...synd att jag inte kunde komma till den punkten tidigare för då har så mkt ont kunnat besparat oss alla....men inget går att förändra kring det som varit, bara det som är här och nu...och den tid som vi har framför oss.


Kommer nog inte vara uppe så länge jag heller i kväll...ska väl surfa runt här en liten stund men sedan tror jag att jag kryper ner under täcket så att det snart blir i morgon och vi åker mot paradiset och <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards