Alla inlägg den 23 maj 2015

Av AME - 23 maj 2015 10:46

Så var ännu en natt på sjukhuset gjord.
Pappa sover mest hela tiden nu och vill knappt ha någonting att dricka (tar bara flytande nu). Hittills idag en liten pipmugg med vatten, igår 2 muggar nyponsoppa och lite vatten på hela dagen.
Hör hur det knorrar i hans mage men säger han att han inget vill ha så går det inte att tvinga i honom något.

Pratat med en sköterska här på avdelningen och jag har bestämt mig för att åka hem och sova i natt, finna lite extra kraft och ork hos älskade hjärtat och sova riktigt. De tyckte att det kunde vara en mkt god idé också ringer de ju ifall det skulle bli nån förändring med pappa eller om något skulle hända...då är det bara till å slänga sig in i bilen och åka. Tar 50 minuter att åka hit och jag är väl medveten om att det kan hända mycket på den tiden om läget blir akut...men jag åker ändå hem i eftermiddag också återvänder jag i morgon igen för å vara hos pappa igen.

I morse då jag åt frukost så satt jag och bläddrade i tidningen...stannade till på sidan med dödsannonser och det slog mig då att pappas skulle stå med där om inte en allt för lång tid :(

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards