Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av AME - 14 oktober 2012 23:34

Om gårdagen finns det inte så mycket att skriva eftersom jag och barnen bara var hemma hela dagen och stökade på inomhus...hyllor har satts upp på badrummet, duschkabinen är rengjord fullständigt och golvbrunnen rensad.
Vet ni förresten hur mycket härligt "kolijox" som kan gömma sig i en sådan?!
Hua...till och med jag som inte är kräkmagad för 5 öre tyckte det var rent sagt VEDERVÄRDIGT!

Tilläggas kan ju att detta är första gången jag gör ren den sedan jag skaffade detta hus (nov 2009)...nu har jag ju iofs inte bott här föränn nu sen november 2011 men yäck, yäck, YÄCK !!!


Lördagskvällen tillbringade vi i soffan framför teven och hade det bara myspysigt jag och min lilla familj...


I dag åkte jag och barnen till min kusin där vid 14 tiden och sedan styrde jag kosan ner till Stöde vid 14.30 för övningen inför den koncert vi höll nu i kväll...en koncert som blev bra på alla möjligt tänkbara sätt, även om det blev lite "fel" på ett ställe...hrm!


Mycket folk kom det, gott fika efteråt och jag tror alla var nöjda efteråt.

Mitt äldsta guldkorn var på plats tillsammans med kusiner, kusinbarn och en bekant bland annat...det yngsta guldkornet var hemma hos min kusins "man" och deras jämngamle son under tiden.


I eftermiddags på genrepet hade jag turen att få lite välbehövlig och skön nackmassage också under tiden som vi hade genomgång utav låtarna...tror banne mig jag ska placera mig framför denne kör kamrat varje gång hädanefter så ska han få knåda mer :)


TACK för den massagen min vän!


Kom hem vid 20 över 8 och då tog jag och guldkornen bara oss lite kvällsfika och sedan så blev det tandborstning och natti natt för guldkornen...hade tänkt nattat tidigt jag också men blev sittande här vid datorn. Pratat med ett par vänner och skrivit en ny text och vips så är klockan nu snart 00, men nu är det strax dags att inta det lilla "nattinattpillret" och stänga igen dom blå för det är upp och i väg till skolan för gudkornen i morgon.


I dag har varit en bra dag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards