Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av AME - 16 oktober 2012 21:45

Tisdagar innebär ju veckobyte av bostad för barnen så nu är det tyst, tomt och ensamt här i huset igen fram till nästa onsdag...huset kommer med andra ord vara dött fram till dess...över 3 år har gått men hur länge ska dessa byten göra så ont i en?


"Men njut utav tystnaden", "Men tänk på dig själv nu bara", "Se det som egentid"...är saker jag får höra, men jag njuter inte av tystnaden! Jag vill ha liv runtom mig...och tänka på mig själv kan jag göra även då jag har någon nära....egentid hade jag i 26år, det räcker!

Jaaa...suck!!!


I dag har jag dock haft roligt under ett par timmar tillsammans med barnen och skolan på himlabadet i Sundsvall. Det har badats, plaskats, åkts rutchkanor och fikats...det var hem & skola som anordnade denna resa och det är klart man åker en sådan gång. Sådana här saker är för övrigt något som man borde göra fler gånger då jag är helt säker på att det uppskattas väldigt av både barnen och föräldrarna.


En bra förmiddag och dag fylld med liv och rörelse....nu är det tyst och livlöst...mer än så tänker jag inte orda om kvällen, kan bara säga att det INTE har varit någon bra kväll.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards