Alla inlägg den 17 juli 2013

Av AME - 17 juli 2013 17:30

Och VIPS så hade 1 vecka passerat i en rasande fart och jag har inte skrivit någonting sista veckan...varför? 

Joo, jag har varit i paradiset hos mitt hjärta :)


Åkte till honom i onsdags och åkte hem från honom i måndags...det har varit dagar och nätter fyllda med närhet, omtanke, god mat, fiske, sol, sång, musik, bad, skratt men tyvärr även tårar men om man bortser från de dumma tårarna så har det som vanligt varit helt jävla underbart!!!


Jag är kär, jag är lycklig!!

Och de 2 känslorna blir bara allt starkare och starkare och jag har konstatert att ÖDET har ett finger med i spelet till att livet blivit till vad det är...för det finns så många "om inte" längs efter den väg som ledde mig och hjärtat samman.

Det är så mycket som inte var tänkt men som ändå blev...om man säger så :)


   

Min älskling <3


Vi kunde lika gärna aldrig nånsin mötts, eller var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts? 
I en evighet levde jag som om du inte fanns...

Tänk alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste människan jag nånsin mött...

Med dig vid min sida klarar jag allt! (tack för att du påminner mig om just den biten då och då..att jag klarar allt!) 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards