Alla inlägg den 24 juli 2013

Av AME - 24 juli 2013 13:32

Men i natt var det ingen bra natt...kom till ro och somnade först vid 5-halv 6 tiden i morse och vaknade halv 8 med världens huvudvärk men det var bara till att kliva upp för hade jag vänt på mig och somnat om hade jag nog varit än tröttare och haft än mer ont i huvudet sen...så upp och i med 2 huvudvärkstabletter och sen var dagen igång.


Yngsta tösen sov tills klockan var nästan 10 och sedan hon ätit frukost och stökat på lite så skjutsade jag henne till stranden där stora syrran och hennes halvsyskon + pappans sambo var. Hade mer än gärna själv suttit där på stranden i dag för vädret är underbart med strålande sol och +26 i skuggan men jag får lugnt hålla mig hemma och roa mig med att röja undan i köket och flytta ut det köksbord och stolar som jag har för i morgon åker jag och hjärtat och hämtar hem en annan köksmöbel hit till mig....


 

     

Köksbordet går att dra ut så det blir 2.40 långt och sedan soffan kan man ligga raklång på, 4 stolar utan armstöd och 2 med armstöd...hela denna grupp fick jag ge 1000:- för och det är ett fynd...blev tok kär i denna köksmöbel och den kommer passa så bra i mitt kök eftersom jag har blå skåpluckor...hjärtat tyckte också det var en fin köksmöbel så om det någon gång blir ett gemensamt hem så kommer den följa med till det hemmet.
Inget jag funderar kring ännu dock och OM så kommer det få bli han som tar upp den diskussionen och funderingarna först...


Dock har jag satt mig ner en stund nu i stökandet för det sa KNAK och BRAK i ryggen nyss då jag skulle flytta den kökssoffan som jag har nu ut till hallen...det är INTE vidare smart att släpa och lyfta tunga möbler på egen hand fick jag erfara :( AJ AJ AJ !!!


Om 2 timmar ska jag åka och hämta upp äldsta tösen hos sin pappa och ev min kusin och hennes dotter (om de hunnit hem från stan) och sen ska vi styra kosan mot Stöde först och möta upp hjärtat och kompisen Marie för att sedan fara  vidare till Norrhassel och Lövuddens sommarcafé där hjärtat och Marie ska spela...och just nu längtar jag efter att få krypa in i hjärtats famn, pussa honom, se honom, känna honom, höra honom.....


SUCK....AM är förälskad <3


Efter sommarcafét ska jag skjutsa äldsta tösen till sin pappa igen för nu blir både äldsta och yngsta tösen där tills på lördagkväll eller söndag förmiddag då de kommer till mig och sen åker vi ju till paradiset på måndag.....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards