Alla inlägg den 25 juli 2013

Av AME - 25 juli 2013 13:10

Gårdagkvällens musikcafé blev lyckat och vilket otroligt fint ställe Lövudden var...en jättemysig badplats med lekpark, riktig toa, badtunna för uthyrning och en kiosk med de absolut billigaste fikapriser som jag vart med om tror jag.
Dit kan jag med bestämdhet säga att jag kommer göra en utflykt med barnen vid tillfälle...

Att vädret var toppen och musiken god och bra gjorde det hela än bättre...en mkt bra kväll med andra ord!


 

Hjärtat följde ju efter mig hem efteråt och sov hos mig så det lev en natt med underbar närhet...sov väldigt dåligt men att bara få ligga där intill honom och lyssna på hans andetag och titta på honom då han sov är så mycket värt så sömnen var egentligen strunt samma. Lyckades väl i alla fall somna till en liten stund fram på morgonsidan...alltid något :)


Efter det att vi ätit frukost i dag så åkte vi upp till Ånge och hämtade min köksmöbel och jag måste ju bara säga att den var ännu finare i verkligheten än på bilderna och den passade så bra i mitt kök så jag är SUPERNÖJD med den.
Skulle ha grämt mig väldigt mycket om jag hade gått misten om denna möbel bara för det banala att det hade skitit sig med hämtning...men hjärtat lånade som sagt en släpvagn och hade med sig upp till mig och han höll med om att jag gjort ett verkligt fynd. Så blir det någon gång ett gemensamt hem har vi köksmöbeln klar som sagt....

 

När vi hade varit och hämtat den så var hjärtat tvungen att bege sig hemöver eftersom han väntar besök, ett besök som även kommer vara där hos honom nästa vecka då jag och barnen ska vara där...så nu är huset tomt eftersom båda barnen är hos sin pappa nu ett par dagar.


Sitter och funderar vad jag ska hitta på...har slängt i gång en tvätt, borde kanske dammsuga men det är inget jag känner för riktigt just nu om jag ska vara ärlig. Borde också ställa ut lite grovsopor vid vägen eftersom det är upphämtning av sådant till veckan...men det kan jag lika gärna göra i morgon eller i helgen...haha, skjuta upp saker är jag duktig på minsann ;)


Kanske jag skulle bege mig till stranden och umgås lite med barnen...de är nog där med deras pappas sambo och halvsyskon. De var i alla fall där förut då jag skrev med äldsta tösen.....hmmm,  mja  man kanske gör sig en tur dit!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards