Alla inlägg den 23 september 2011

Av AME - 23 september 2011 16:56

har så urtrista liv så de måste lägga sig i andras och bry sg i vad de gör och inte.

Fick en kommentar på ett av mina inlägg som löd:


 

"Du ser ju inte ut att ha brist på pengar..med tanke på frissan,blåbärsbakelse och maten idag...så kanske andra skulle ha behövt dom pengarna mer än du?"
Undertecknat med Camilla...( spårat IP nr 81.233.77.177 )



Jaadu Camilla...till att börja med så har jag inte betalat min frissa ännu utan ska göra det så snart min ersättningen börjar utbetalas. Sedan så borde du ha läst att jag skrivit att jag fått pengar i från kyrkan och där är det fritt fram för vem som helst att söka hjälp...om man sedan beviljas den hjälpen visar sig.. om de anser att man är i behov av hjälp så får man det.


Jag fick en del till mat i form av ett presentkort på coop...och fikat på coop, ja det bekostade jag genom att lösa in en trisslott som jag fick utav min mamma i måndags då hon var upp hit till Ånge.


Undrar om du antingen är avundsjuk eller om du har ett sånt trist liv att du måste notera sådana här saker...det är saker som folk gör, en del dagligen, folk går till frissan, köper en fika, äter ute...men då JAG gör det så ifrågasätts det!?!


Och brist på pengar...ja vad tror du man har efter att varit utan ersättning/inkomst sedan den 27e juli och man försökt få hjälp i form av bistånd, fonder etc...tror du inte det är bristfälligt med pengar då? Joo....och än lyser ersättningen med sin frånvaro så denna situation lär fortgå ett bra tag till...


Något mer att anmärka eller ifrågasätta när du ändå håller på?
Frågestund nu.....klagostund nu.....


  AnnaMia

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards