Alla inlägg den 30 september 2011

Av AME - 30 september 2011 22:34

Dagen i dag har varit lite så där...har haft känningar utav ångest till och från mest hela dagen och jag har varit nära tårar många gånger. Efter morgonsamlingen gick jag ut själv och gick en sväng, satte mig på en av utsiktsplatserna och bara släppte lös allting...lät tårarna forsa fram, ville skrika men fick hålla skriken inom mig eftersom det finns de som kunnat höra mig.

Kände mig så ensam och tom när jag satt där...ensam, tom, liten och rädd.


När jag kom in från promenaden la jag mig på sängen och försökte läsa lite ur en bok jag lånat här i biblioteket men det gick inte att läsa. Bokstäverna flöt i hop till en enda sörja och ångesten gnagde och gnagde. Jävla helvetets skit ångest !!!


Den tar ju så på ena krafter, blir så slut...och det gör ju bara så jävla ont när den greppar tag om en...sliter ens hjärta sönder och samman och själen splittras i tusen bitar. Man går sönder och faller samman...


Till lunch i dag var det bakpotatis, vegetrarisk schnitsel, ädeloströra också Österåsens stora salladsbord. Blir så ledsen över att jag inte kan äta just någonting...vet inte men det måste ha blivit något "fel" med magen nu då det bara blivit vegetarisk kost...det tar stopp efter bara några tuggor. Fick väl i mig en halv potatis, 1 3e dels schnitsel och lite av ädeloströran...ingen sallad eller någonting. Det tog tvärstopp...


Till middag var det tomatsoppa och den fick jag i mig en tallrik utav + en smörgås...det jag plockat från salladsbordet blev slängt för det gick inte ner...


Har känt mig väldigt yr och konstig i 3 dagar nu och i dag har det varit väldigt yrt. Bara jag ruskat på huvudet eller vänt på mig för snabt så har det snurrat till rätt så rejält i huvudet på en...


Börjar bli fundersam på om det kan vara något galet med näringsupptaget, vitaminerna, järnet och annat eller om jag sjunkit än lägre i blodtrycket. Känns det inte bättre till på måndag så ska jag ng be dem kolla upp det...det är jäkligt olustigt då det bara snurrar till.


Klockan är 23 om ett tag och det känns väldigt ensamt här...tänker, känner, tycker, saknar, längtar, hoppas, älskar...i ensamhet.


  AnnaMia





Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards