Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av AME - 12 augusti 2012 17:42

Vaknade utav att mobiltelefonen ringde vid halv 3 i natt...vilken jävla tid att ringa på va?!
Det var mitt ex som ringde och eftersom jag antog att han var full så svarade jag inte...och tur var väl det för då jag lyssnade av telefonsvararen i morse var det mest bara le heter, otrevligheter och svordomar. Blev kallad både det ena och det andra...sånt gör en ledsen och det är saker han sagt VARJE gång han ringt då han varit full.
Kossa, jävla fitta, hora, slyna, idiot, psykfall etc etc...och det var jävla och faan....otroligt trevligt mobilsvar, som tog ner mig totalt. Blir så ledsen....och ALLTID på fyllan!!!


Somnade om efter mycket om och men i alla fall...och tur var väl att jag inte lyssnade av mobilsvaret i natt för då hade jag nog skerligen inte kunnat somna om...men nu somnade jag i alla fall om och sov fram till strax före 8.

Guldkornen sussade länge dom, yngsta kom nertassandes då klockan var 10 och äldsta guldkornet var klockan nästan halv 12 innan hon kom ner...men till veckan blir det annat.


Var hem till mina föräldrar med gräsklippare och trimmer/röjsåg i dag, stannade på en kopp kaffe men inget sas om senaste fadäsen som inträffade då jag var och lånade dessa...näädå...men men...älskar mina föräldrar ändå men hatar pappas sätt då han är "lullig"...


Nu är garderoben åt äldsta tösen genomgången också så nu har kunnat konstaterats att byxor behövs och fler långärmströjor...yngsta tösens garderob får sig en genomgång i morgon.


Fiskgryta och fullkorns cous cous blev dagens middag och nu strax ska vi gå ner till "lillsyrran" på lite surrande och barnalek...hoppas förstås på en kopp kaffe också...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards