Alla inlägg den 1 juli 2012

Av AME - 1 juli 2012 13:26

 

Av AME - 1 juli 2012 10:30

På något vis vet jag ju att jag kommer att ta mig upp och ur detta också men frågan är hur och hur lång tid kommer det att ta...det som hände är en blandning utav gammalt och nytt i mitt liv och liksom ingenting jag kunnat styra undan.


Många tror ju "men tänk inte på det"...men se en människas kropp har något som heter det undermedvetna och däri göms mycket kan jag berätta och det undermedvetna kan man inte styra över, tyvärr...man kan givetvis arbeta med det som göms däri men reaktioner etc sker spontant i vilket fall som helst...som tex då man känner en doft också får man upp en bild utav en människa eller situation, man hör en låt och upp poppar bilden utav en människa, situation eller händelse, känslan utav de javú ligger också dolt i det undermedvetna.


Saker som hänt i ens liv som man lyckats förtränga finns med en, i det undermedvetna...det var däri det låg en "mörk hemlighet" från min barndom som jag inte visste om men som kom fram då jag gick på hypnoterapi...en sak som gav mig så många svar på saker som varit problem och svårt för mig senare i livet...som jag bar på men inte visste om.


Har ju som sagt trillat ner ett snäpp, eller två, igen nu och det känns allmänt skit och piss allting...kom mig i alla fall för och var i väg och fiskade på egen hand i går och det var skönt, lugnt och fridfullt...ett tag...sen blev det ett smärre sammanbrott och jag var tvungen att åka hem och gömma mig under täcket KABANG !!!

Men den korta stund jag ändå fick känna utav den ro och frid som fiske ger mig så var det ju....bra.


 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards