Alla inlägg den 2 juli 2012

Av AME - 2 juli 2012 17:04

Ja gott folk, i dag är den en sämre dag för min del...ångesten ligger och pockar på i kroppen precis hela tiden men jag vet varför den gör det...


I morgon ska jag nämnligen åka till ett ställe som kommer väcka en massa minnen och riva upp sår som varit på väg att läkas...jag ska åka hem till mina barns pappas föräldrar och vara där några dagar och det är med mycket tudelade känslor jag gör denna resa.

Barnen är där nere redan och när jag kommer ner är det tänkt att vi ska utgå med våra semesterplaner därifrån...det var förresten mitt ex som kom med denna i´de också eftersom han vet hur taskigt det är ekonomiskt och nu har vi boendet gratis iom detta...kommer dock se till att fixa mat etc då jag är där men det blir billigare detta ändå istf att barnen och jag skulle hyrt stuga någonstans i 1 vecka.

Men som sagt...det kommer påverka mig och jag tror säkerligen det kommer komma bakslag där nere...men då får det göra det...jag ska tillåta mina känslor som kommer, bara hoppas de inte blir för jobbiga och att det slår över helt åt fel håll....igen.


Så i dag går jag med en stor klump i magen, kan inte äta någonting...allt jag stoppar i mig vänder i magen och kommer upp...det är inte värst bra för en som är magsäcksopererad kan jag säga för man blir helt utslagen och matt och huvudet värker som f-n!


Och sova i natt lär väl gå käpprätt åt helsifyr antar jag...suck...jaja....återstår att se hur det blir med allt detta....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards