Alla inlägg den 13 juli 2012

Av AME - 13 juli 2012 22:21

Yngsta guldet kom till mig igen i dag.
Talade dock om för pappan i fråga i morse att jag mådde skit, både pga migränen och efterreaktionen utav resan som påverkade mig väldigt känslomässigt...men i vanlig ordning lyssnas det inte på mig och i vanlig ordning blev man nervärderad då man talar om hur man mår så från nu ska jag låtsas om som om allting är så bra och jag ska aldrig tala om då jag mår dåligt igen...blir bäst så men risken då är att det blir ett värre KABANG när det så sker.


Ska kanske börja stänga in mig igen och dra mig undan när jag mår skit ?...precis som jag gjorde då i början när jag började må skit...det blir ju SÅÅÅÅÅ bra det!?


Tror ni detta är kul eller? Alla ni som påpekar, pikar, pekar era fingrar, snackar skit etc etc....ni kanske skulle behöva känna på hur jag mår emellanåt....ni skulle få ha ett hjärta som skenar i väg i bland, era kroppar skulle domna bort, ni skulle få svårt att andas, ha ett tryck över bröstet, ni kanske skulle gråta så förtvivlat att hela ert inre bara skriker utav smärta?
Ni kanske tror jag vill må så här? Ni tror kanske att jag inte försöker göra något åt allt detta? VA!?! Nä, det är väl just därför jag fortfarande går till affektiva...för det är ju dit man går om man vill må dåligt va? Det är dit man går då man inte vill ta sig framåt? Va?! 

Jaa, jag är förbannad!
Jaa, jag är sårad!
Jaa, jag är frustrerad!
Jaa, jag är besviken!


Men jag drar på mig min mask av falskhet igen...allt i mitt liv är så bra, jag har ett riktigt roligt toppenliv!!



Av AME - 13 juli 2012 12:19

Och en sån här "sjujävlahelvetetsfaanssatansjävlamigrän" också...minsta lilla ögonrörelse får det att blixtra framför ögonen och det dunkar både högt och hårt i huvudet på mig.


Det började redan så smått i går kväll då jag satt på bilbingon och fick någon konstig jäkla ångestkänning som inte ville släppa utan som höll i sig ända tills jag lyckades somna här på morgonkröken och då jag slog upp ögonen ville jag bara stänga dom direkt igen för fy faan!
Den som haft riktig migrän vet vad jag pratar om...har fått varit och kräkts också denna omgång och då är det ihållande.


Tog en immigran och försökte vila en stund men varken tabletten eller vilan hjälpte så nu är det väl bara att vänta ut skiten...ska i alla fall bege mig ner och hälsa på "lillsyrran" en stund nu också skulle jag behöva både dammsuga och skura av golvena, men det vill jag nog vänta med ett tag för att köra i gång dammsugaren med denna huvudvärk....njäe, det vore väldigt väldigt dumt!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards