Alla inlägg den 29 juli 2012

Av AME - 29 juli 2012 21:59

Jag som minns typ ALLT...vilket är på både gott och ont   


 

Av AME - 29 juli 2012 18:46

Det GILLAS skarpt kan jag säga....mer sådana här dagar tack !!!


Blev väldigt lite sömn nu i natt som var också...somnade väl någon gång efter 4 tiden, sista gången jag kollade klockan stod den på 03.56 Klockan halv 8 ringde klockan så då blev det upp och gnugga ur gruset ur ögonen och ha in sig i duschen för att sedan åka hem till min kusin och hennes familj för ÖPPET HUS på deras alpackagård.

Har nu varit där hela dagen och kom hem nu vid 18 tiden.


Vädret har varit helt underbart i dag, blev lite orligta i går kväll då det spöregnade men i dag har solen och värmen varit med oss hela dagen och just nu...ja som rubriken säger, +26.4 i skuggan.

Cirka 60 besökare besökte gården och det har fikats, pratats, det har varit alpacka uppvisning och lite annat smått och gott.


Loppisbiten gick det väl inte så hävt på men det är svårt med sådant, det ska likaom vara rätt folk som kommer och man ska vara på rätt plats...får väl ta mig i kragen och fota alla saker och lägga ut på någon säljsida på facebook eller liknande, eller så åker det helt sonika till återvinningen alternativt blir inlämnat på erikshjälpen eller liknande.
Går liksom inte att spara på allt....


Nu sitter jag här som ett mähä...klockan är för lite för att gå och lägga sig och det är ju synd att göra det också då det är så fint väder. Känner mig lite märklig inombords men vet inte riktigt varför...kanske är det något jävelskap på gång, säger väl kanske snart bara KABANG också blir man golvad?! Vad vet jag...det visar sig, bara å ta skiten i så fall.


Eller så kan det vara för att jag känner mig ensam för den känslan kom över mig strax innan jag skulle till att fara hem från min kusin...det är en sak att VARA ensam men att KÄNNA sig ensam är nog snäppet värre kan jag tycka :-(

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards