Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Jävla skit detta med pengar!!

Av AME - 27 september 2011 22:31

Alltså jag blir faan vansinnig snart...fick veta i dag att f-kassan INTE kommer bevilja retroaktiv ersättning för augusti, så nu får jag en månads ersättning nu i morgon..också ligger jag ju 1 månad efter med räkningarna eftersom jag inte fick några pengar alls i augusti så vissa ska jag ju betala dubbelt på.


Hur fan tänks det? Och ingen hjälp från soc får jag heller...det är väl för faan inte konstigt att man aldrig får må bättre då det ska vara sånt jävla klater!!!


Har till och med försökt ta snabblån, inget bra sätt men vad faan ska man göra? Dock har jag inte beviljats något eftersom jag har skulder....nä, återinför ättestupan vettja!

Underhålls stöd väntar jag också på från juli månad men det är inte heller handlagt och klart...ringde i dag och fick då veta att de satt handläggningsdatum till den 16e oktober! Så där kommer inget föränn mot månadsslutet alltså.


Nej jävla skit rent ut sagt...och hela den här situationen pga jag blev sjuk för 2 år sedan!!!

Innan hade jag i alla fall koll på lånen...nu bara förfaller allt...inklusive jag själv.

Man tar sig uppåt en bit och känner hopp igen också behövs det bara något litet litet för att allt ska rasa igen...och jag är så jävla trött på det så jag skulle kunna spy!


Jag valde faan inte att bli sjuk, jag valde inte att ha den sjukdomsbild jag hade då, jag valde inte att bli uppsagd...men jag vet att någonstans efter vägen har det gått för jävla fel!


OBSERVERA nu alla "pekpinne påpekare"...jag tycker INTE synd om MIG SJÄLV utan hela situationen är jävligt synd.


Tror jag gör som björnen strax skall göra..lägga mig i ett ide och sova bort ett halvår.


Ingen bra dag i dag med andra ord...


  AnnaMia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards