Alla inlägg den 12 juni 2013

Av AME - 12 juni 2013 23:45

för mina 2 guldkorn...dock är själva skolavslutningen inte föränn i morgonkväll kl 18 i våran kyrka men barnen gjorde sista skoldagen i dag som sagt.
Jag fixade i ordning tårtorna till äldsta tösens klass och deras avslutningsfika...så här såg de ut och jag antar de tyckte om dem för det blev inte mycket kvar och de hade ätit 2 bitar var :)


 

I dag var jag på sociala också så nu är det väl bara å vänta och se om jag får någon hjälp med det jag behöver hjälp med...fy faan att ens behöva gå dit!!!


Här på eftermiddagen blev jag så där toksugen på rabarberkräm och eftersom jag har 2 stora plantor med ett överflöd av rabarber så kokade jag lite extra mycket för det är ju så jäkla gott...med lite socker på och gärna en skvätt med kanel också. MMMMUMS....det blev min middag för i dag.
Efter det fick gräsmattan sig en klippning och en krattning och här på kvällssidan kom min ex svärmor och yngsta guldkornet hit på lite fika...med sig hade hon 2 stora plantor med bambu som jag ska ta och peta ner i morgon....bambu är ju så vackert så jag hoppas nu bara den kommer att trivas här i vår växtzon.


Ja i morgonkväll är det ju som sagt skolavslutning här i kyrkan och jag sitter med en stor klump i magen inför den...dels för att behöva se vissa och sedan dels för att jag ska gå själv. Visst, jag kan göra sällskap med min kusin och hennes familj eller någon utav mina vänner men jag går dit ensam, utan kärleken...som jag gärna hade velat haft med mig :( men han hade tagit på sig att spela på en avslutning i Bergsjö då på kvällen och sen hade han stängning utav fritids så han kommer inte kunna finnas med som mitt "stöd" och "axel att luta mig emot"...

Det finns ju saker som händer runt mig just nu som gör saker och ting lite extra känsliga just nu och jag VET att det blir känsligt i morgon...och jag gruvar mig!
Fick springa och ångestkräkas här förut och hjärtat skenar emellanåt och jag domnar lite här och där...ångest på hög nivå med andra ord...men men.....finns ju lugnande tack och lov men vill helst slippa dessa...vi får se hur det blir....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards