Alla inlägg den 18 juni 2013

Av AME - 18 juni 2013 22:11

Ja inte blev det mycket till sömn denna natt kan jag påstå, kollade sista gången på klockan vid 5 så först därefter lär jag ha somnat till och då klockan ringde där vid halv åtta var jag mer än dödstrött kan sägas och ville mest av allt bara ha fått vänt på mig och dragit täcket över huvudet och fått sova vidare men se det gick ju inte eftersom jag lovat att skjutsa mina föräldrar på lite ärenden på morgonsidan och förmiddagen....


Var till Ånge där mamma skulle på sin bank och sedan var vi hem till min moster och fikade lite innan vi begav oss hemöver och in i fränsta på pappas bank + att de skulle in där på ica och handla lite.


Hela dagen har det molat på bak i ländryggen/vekryggen och fram mot magen så jag är ganska säker på att det är  njurarna som spökar nu och måtte det inte bli sämre än så här...måtte jag kunna klara av det onda och slippa uppsöka vårdcentral och/eller sjukhuset. Till saken hör ju att jag har till viss del nedsatt funktion på bägge njurarna på grund utav saker som hänt och det har ju sagts att jag kan känna av eventuella försämringar i form utav njursmärtor....men det kan ju också vara som så att jag gått och fått njursten....eller så rör det sig helt enkelt om "vanlig" ryggont..men det känns inte som så. Får väl avvakta och se hur det fortlöper...ska bort i midsommar så antingen hoppas jag det går över eller så får jag stå ut...och det kan jag nog bara det inte blir värre än vad det är.


Just nu är det lite av att jag varken kan sitta, stå eller gå utan att det moler på som tusan så det blir nog sängdags snart för min del skulle jag tro...i  med medikamenter också värma vetekudden tror jag...är ju faktiskt rätt trött också med tanke på den lilla sömn jag fick i natt som var...saknade nog hjärtats värme och andetag intill mig så det var nog därför jag inte kom till ro riktigt ;)


Nu i kväll har jag varit hem till "lillsyrran" och fått av mig en hel del hår + att jag håller på återgå till mitt naturliga blonda igen efter att ha varit rödhårig nu ett tag. Måste dock skaffa en till förpackning med blekning i morgon för det är fortfarande lite röda pigment kvar i det blonda (eller orangea är de ju nu) men en blekning till så kommer det bli bra detta...blond är nog bästa färgen för min del, speciellt nu under sommaren eftersom solen bleker ur det röda i håret på bara 2 veckor och att hålla på färga håret var 14e dag är inte kul precis, så blondt får det bli :)

Back to normal me!!!



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards