Alla inlägg den 14 juni 2013

Av AME - 14 juni 2013 11:53

Tog 2 sömntabletter i går kväll och har sovit som en klubbad säl hela natten i natt...vaknade till vid halv 6 dock men somnade om och sov fram till klockan var 9.


Yngsta tösen och min ex svärmor kom hit och fikade lite också fick jag säga hej då till yngsta tösen också eftersom hon följer med sin farmor hem och tillbringar några dagar/någon vecka där hos farmor och farfar...något som barnen gjort varje sommar sedan de var runt 1½ år. Vemodigt att säga hejdå och vet att det dröjer ett bra tag innan man ses igen men jag vet ju hur mycket de älskar att vara hos farmor och farfar.


Äldsta tösen kommer också att åka dit något men vet inte riktigt när eftersom hon nu först och främst åker på klassresa på söndag och blir borta tills på onsdag...kan hända hon åker buss/tåg/flyg sedan ner till farmor och farfar hon också...vet inget ännu hur det blir med det.


Sen kanske det blir så att jag åker ner och är där någon dag också då när det börjar bli dags för dem att åka hem därifrån....vi får se hur det blir.
Mina ex svärföräldrar betyder ju fortfarande väldigt väldigt mycket för mig och kommer liksom deras son alltid att ha en väldigt stor och viktig plats hos mig....jag älskar dom likväl som jag älskar deras son som givit mig mina 2 underbara döttrar.


I eftermiddag/kväll åker jag ner till kärleken och tillbringar natten hos honom, åker sedan hem igen i morgon då han åker och hälsar på en bekant...blir några timmar i hans närhet. Hade tänkt låtit bli och väntat med att ses på torsdag då jag ska åka ner dit igen för att spendera midsommarhelgen med och hos honom men det är allt för många dagar kvar till dess så jag åker ner till honom en sväng nu också.


Eller hos honom ska vi ju inte vara på midsommar utan jag ska följa  med honom på en spelning som han och en bekant till oss båda har inbokade på en campingplats mellan Sundsvall och Härnösand...så midsommarhelgen kommer bli både rolig, trevlig och bra :) !


Ska jag vara ärlig så tror jag att FRAMTIDEN kommer bli väldigt väldigt bra från nu...känns ju som att jag har hittat rätt i livet ÄNTLIGEN och jag bara hoppas att den känslan kommer hålla i sig för alltid nu.
H-E är kärleken för mig på så många olika sätt och jag älskar verkligen den människan...känner känslor för honom som jag aldrig trodde jag skulle kunna känna igen och jag känner även sånt jag aldrig tidigare har känt.
Underbara och älskade <3





Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards