Alla inlägg den 20 juni 2013

Av AME - 20 juni 2013 14:18

men tiden går väl aldrig så sakta som då man sitter och väntar.....väntar ju på att hjärtat ska tjoa till om att jag kan börja röra mig hemåt till honom och jag har nog väntat sedan "mitt på dagen" för det var ju vad han sa ungefärligen....så jag väntar, å väääääntar, å vääääääääääääääntar....och gud så långväntat det är, tycker visarna på klockan står stilla typ!!!


Men jag hoppas han hör av sig snart för jag måste hinna på glasbanken då jag kommer dit också och de stänger ju klockan 18...klockan är förvisso bara halv 3 men det tar 1 timme att åka till honom och sen en halvtimme till glasbanken och jag hatar att jäkta. Sen ska det hinna handlas för helgen också....så älskade hjärtat, hör av dig nu snart! <3


Av AME - 20 juni 2013 10:18

I natt har jag haft mitt äldsta guldkorn hos mig sovandes intill så i natt har jag sovit ganska så bra, vaknade dock vid 2-½3 tiden utav att regnet stod som spön i backen och jag bara väntade på världens åskoväder...men det uteblev och jag lyckades somna om och sov till klockan var 20 över 8.


Upp och slängde in en tvätt, satte ut katterna i kattgården och gjorde kaffe....såg att mamma kom gående från affären så jag ropade in henne på en kopp kaffe också. Guldkornet vaknade vid halv 10 så hon fikade med oss också...


Ringde och gratulerade min ex svärmor på hennes födelsedag nu till morgon och hon berättade att yngsta guldkornet låg och sov fortfarande...hör ju INTE till  vanligheterna att hon sover då klockan var runt halv 11 kan jag säga men det hade blivit sena kvällar för henne så jag antar hon behövde sova :) skruttunge, mamma saknar och längtar!


Bestämde under samtalet att jag och äldsta tösen åker ner till dom den 1 juli och stannar där några dagar då vi bland annat planerar in ett besök på gröna lund...och i mitt stilla sinne lovade jag äldsta guldet att åka massa karuseller med henne så nu må jag införskaffa minst en ask med åksjukepiller och ta den dagen då vi ska dit...HUA!!!

Men har man lovat så har man....det värsta som kan hända är väl att man kräks!?!


Skrev ju i mitt förra inlägg att jag återgått till mitt blonda jag igen och jag måste ju säga att det är otroligt skönt...nu slipper jag hålla på att färga utväxten varannan vecka och få solblekta toppar som blir rosa! Nu behöver jag inte bry mig om någon synbar utväxt eller annat....back to my normal me!!


 

Nu har äldsta guldet cyklat hem till sin pappa för de skulle åka ner till Birsta och själv håller jag på packar så smått för en hel hos och med hjärtat...längtar efter honom väldigt mycket nu kan sägas men om några timmar får jag krama om honom och vara i hans närhet <3


Detta kommer bli en väldigt bra midsommarhelg!!!



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards