Alla inlägg den 30 juni 2013

Av AME - 30 juni 2013 10:29

ÄJa i fredags strax efter halv 2 så åkte jag och bästa kusin mot paradiset för att tillbringa ett dygn hos min kärlek...

Ett dygn som blev fyllt av god mat, god dryck, surr, skratt, gitarrspel, sång, ukulelespel, bad i tunna och för min del mycket närhet till kärleken min.

Var gång jag kommer till honom så känns det mer och mer som att jag inte vill åka hem därifrån...vill bara krypa on i hans famn och stanna däri.
Men i går så skulle ju han i väg på spelning så då han åkte vid halv 1 så styrde jag och kusin kosan hemåt igen för att ladda för 40 års fest.

Strax efter 4 blev vi skjutsade till festen utav "lillsyrrans" man...ska villigt erkänna att man kände sig lite som femte hjulet då man
Kom dit eftersom det egentligen bara var födelsedagsbarnet och hennes "fru" man visste vilka det var men allt eftersom kvällen gick så blev det att man surrade på med allt fler.

Min kusin blev väl lite (läs rätt bra nog) rund under fötterna och hade nog kunnat hållt igång länge till men vid halv 4 tyckte jag det var dags att avrunda så då kom hennes särbo och hämtade oss...och det var skönt att komma hem!

På festen fick jag veta att jag mig inte ska lita fullt ut på de som jag ser som mina vänner eftersom det visar sig att även däribland finns det dom som pratar bakom min rygg på ett sätt som vänner inte gör.

Det var inte vidare kul att få reda på något sånt och jag sjönk ju så klart efter att ha fått veta det...det gjorde ont!!

Så vem faan kan jag lita på undrar jag :-(

Nåväl, i dag blir det stök hemmavid. Gräset måste klippas, en buske planteras, det ska städas upp och göras rent i kattlådorna och det ska packas...för i morgon tar jag med mig äldsta tösen och en av hennes kompisar och åker ner till mina ex svärföräldrar ett par dagar. Yngsta tösen är ju där redan...

Ska väl försöka hitta på något då vi är där, gröna lund blir det en dag i alla fall och sen får vi se vad det blir mer...

Kommer ju sakna och längta efter hjärtat något så enormt för nu dröjer det ju innan vi ses....

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards