Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av AME - 12 oktober 2011 22:00

Nu är det sista natten i "min" säng här på Österåsen och hemlängtan är typ megabautajätteenorm just nu...nästan oliiiidlig !! 


Skulle kunna packa in mig i bilen och åka hem nu eftersom jag antar det blir lika minimalt med sömn även denna natt MEN jag ska träffa min kontaktperson 09.15 i morgon också är det "avslutning" innan lunch...äter lunch 12 och sedan hoppas jag kunna bege mig hemåt.


Längtar så efter min kärlek HJÄRTAT som jag HOPPAS kan/vill komma och hälsa på mig då jag kommit hem så jag kan få krama om och bara hålla om honom....sedan ska jag hämta mina guldkorn HANNAH & ASTRID halv 1 på fredag och jag längtar så efter att få krama om dom....ÅH vad jag längtar efter mina TRE älsklingar !!!


Längtar även efter mina gosiga ulliga gulliga kurrisar där hemma...ska bli underbart att få komma hem och höra deras spinnande då de ligger och värmer min mage och bröst...OCH sedan antar jag att kattungarna har växt rätt rejält dessa 17 dagar, lär springa runt och klättra både här och där nu.


Längtar till och med efter att få komma hem och städa, tvätta och diska....till vardagen helt enkelt, HEM !!! 


 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards