Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av AME - 18 oktober 2011 22:02

Men i natt som var gott folk har jag fått igen en del av den sömn jag förlorat under de sista 6-7 veckorna...


Tog en insomningstablett vid 21.30 eftersom jag ville försäkra mig om att jag skulle kunna somna ganska så snabbt när jag väl lade mig. Läste fram till 23 tiden och jag tror inte jag hann mer än att lägga från mig boken och släcka lampan förräns jag sov...och jag vaknade inte förrän 5 över 1 i dag!!!

 


 Flög upp ur sängen, in i duschen och en kvar efter det att jag vaknat ringde jag på dörren hos min moster. Min mamma var ju där och hälsade på och jag hade lovat att jag skulle ha kommit dit vid 11 tiden...så jävla snabb som jag var då jag väl vaknade så snabbt har jag nog aldrig fixat mig på morgon. En kvart...och då duschade jag, klädde på mig, målade mig, drack min frukost = en jordgubbs shake med extra b-vitamin i.


20 över 1 klev jag i alla fall innanför dörren hos moster och de hade ju blivit oroliga när jag inte dök upp som jag hade sagt...och mobilen min hade ju så klart slagit av sig som den gjort under en längre tid...MORR!!!


Men efter det hastiga uppvaknandet blev väl dagen skaplig...finns dock ett stort orosmoment just nu men jag hoppas det ordnar sig. FAAN också....ge mig ett arv någon!


HJÄLP MIG !!!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards