Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av AME - 13 oktober 2011 20:41

I dag, eller nu i kväll då den männsikan som jag älskar kom hem till mig så kände jag...

att faan vad jag älskar honom!!!


Jag ÄLSKAR den mannen...även fastän jag ogillade honom nu så sent som i helgen med all den turbulens som uppkom då...turbulensen med förtvivlan, känslan av att bli bortvald och liknande, allt han sa och annat.


Men nu i kväll när han kom....åhhh...finaste hjärtat mitt!


Måtte vi fixa allt som kommer mellan oss så att vi kan bli gamla och grå tillsammans...för det är vad jag vill, blev ännu mer säker på den biten nu...vill åldras med honom och jag bara hoppas, önskar och ber för att det blir så.


ÄLSKAR DIG HJÄRTAT !!!


  

Av AME - 13 oktober 2011 17:02

Borta bra men hemma bäst sägs det ju och jag är nog beredd att hålla med om det...


Har varit hemma nu i ungefär 3 timmar men jag har inte hunnit sätta mig ner föränns nu för jag möttes av ett smärre kaos då jag klev innanför dörren...stökigt och väldigt ofräscht så det blev till att börja städa direkt. Inte vad jag hade velat precis men ingen annan städar ju åt mig så det var bara till att städa.


Kattungarna hade växt på sig rätt rejält på dessa dagar och sötare än sötast är dom nu. Jösses !! Börjar bli dags att ordna med annons på dom nu och hitta nya fina hem åt dem om cirka 6 veckor...blir svårt att skiljas från dem men man får tänka på hur mycket värme och kärlek de kan ge till dess köpare en låååång tid framöver. Är dock väldigt noga med vart de hamnar, vill försäkra mig om ett gott ocg livslångt hem dit de flyttar.


Pratat med guldkornen på telefonen nyss och mammahjärtat längtar så jäkla mycket efter dem nu. Hade de varit ledig från skolan i morgon så hade jag hämtat dom nu på en gång...Ska vara nere på skolan vid 11 tiden hade jag tänkt för att vara med i skolan en stund med äldsta tjejen innan vi ska hämta lillasyster på dagis och åka vid kvart i 12 för äldsta tjejen ska till tandläkaren klockan 12 och KORS I TAKET så frågade pappan i fråga om JAG ville åka med henne. Tror det är bland de första gångerna på 2 år han frågat om jag vill följa med mitt/mina barn på något sånt....


Sitter och saknar hjärtevännen också...hade ju kanske trott han varit lite angelägen om att kanske ses då jag kom hem men han skulle till sina föräldrar och äta nu klockan 5..och jag tror inte han kommer att komma efter det heller så här får man väl känna sig välkommen hem av sina djur då i stället.


Tända ljus och mysa på egen hand är ju ingen direkt höjdare då man varit borta och varit ensam i så många dagar...man vill ju gärna vara nära den eller dom man älskar.


 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards