Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av AME - 19 oktober 2011 21:15

Jaa...just i kväll, just nu är jag svag.

Sitter och gråter...gråter av ensamhet...att inte ha någon alls intill mig.

Jag behöver närhet och värme men HUR ska jag få den jag älskar och som säger sig älska mig att förstå det.


Några funderingar bara nu på kvällskvisten om man säger sig älska någon...


Vill man inte vara tillsammans med denne så mycket man bara kan?
Vill man inte vara den andre nära?
Vill man inte sitta intill den andre på kvällen i soffan framför teven?
Vill man inte kunna krypa in i den andres famn?
Vill man inte kunna prata om dagen som varit?
Vill man inte se den andre i ögonen och säga det man bedyrar så högt att man gör?
Vill man inte kunna lyssna till hjärtat som slår då man lägger örat mot dennes bröst?
Vill man inte känna doft och värme från den andre?


Ska man inte kunna dela sina tankar och funderingar då?
Ska man inte kunna prata med varrandra?
Ska man inte kunna släppa in den andre i sitt liv?
Ska man inte ta viss hänsyn till den andre då man inte är ensam längre?

Ska man bara leva på som vanligt?
Göra så som man alltid har gjort då man var ensam?
Skita totalt i vad den andre säger?
Bara tänka på sig själv fastän man är flera?


Man diskuterar och kommer fram till lösningar på eventuella problem och sedan sker ingen förändring alls....


Är det normalt att man väljer att sitta hemma i sitt hem...ensam...röka en massa cigaretter, ligger i soffan framför teven där man somnar eller sitter framför datorn spelandes en massa spel där man bara måste slå rekord eller försöka vara bäst.


Sedan om det händer en sak som båda två blir drabbade utav...är det då rätt i att den ene bara skiter i allt och inte bryr sig för 5 öre hur den andres känslor och tankar är. Bearbetar man inte TILLSAMMANS?


Jag vill FRAMÅT i livet MED den jag älskar....jag vill inte stå still på samma ställe och inte komma någon vart...jag vill ha och ge närhet och värme...jag vill kunna kura i hop mig i soffan med den jag älskar...jag vill kunna prata med den jag älskar om hur dagen har varit...jag vill inte bara skriva eller ringa och tala om för den andre att jag älskar...jag vill kunna se personen i ögonen och säga det...och jag vill ÄLSKA!!!


Jag älskar en människa oerhört mycket men då INGET händer och jag står helt stängd utanför hans liv vet jag inte hur länge till jag vill ha det så....jag vill FRAMMÅT med honom men går det om bara en vill?


JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT och du bedyrar att du gör det samma, men så släpp in mig i ditt liv och gå MED mig. Sluta stäng mig utanför...prata med MIG...var med mig...våga förändring...lev i nuet och inte i det gamla.


Du är inte ensam längre...du har 3 stycken som älskar dig!

TRE STYCKEN DU STÄNGER UTE !!!

 

SLÄPP IN OSS !!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards