Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av AME - 28 oktober 2011 18:00

Har varit hos bästa G.H för sista inspelningarna till den lilla musikprojekt som jag har äran att få vara med på nu...skulle bli 4 låtar men TYVÄRR trodde inte G.H att jag skulle klara av den.

Lite putt kan jag villigt erkänna att jag blev för jag VET att jag hade fixat den om jag kunnat få göra den nu efter helgen...jag VET det...


Det var för övrigt den sång som var mest jag och som jag älskade mest av alla de 4 låtarna...

Men halsen har ju vid de 2 tillfällena i studion inte varit tipp top...hade den varit det då VET jag att fjärde låten hade blivit bra. Önskar jag hade kunnat fått en chans till att provsjunga den...men men...

Har ju inget att säga eftersom det ju ändå är G.H som bestämmer....MEN jag önskar jag hade fått en chans till.

För den låten var mer jag än vad de övriga 3 var...den låten var den typ av det jag sjungit tidigare, det var inte de andra 3 precis.


Nåja...de 3 som ändock blev ska väl fixas och trixas med nu...återstår att se hur resultatet blir...kanske bara blaj blaj allting? Tanken är i alla fall att vi ska träffas 5 december och lyssna igenom slutresultatet och dela upp skivorna som skall ut till försäljning...


Får väl se detta som en kul grej...och försöka komma på detta med tonsättning av mina egna texter kanske....



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards