Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av AME - 5 oktober 2011 22:42

  Onsdag och yoga här på Österåsen...kändes lika bra denna gång. Förvånades över mig själv även denna gång...är ta mej tusan ganska så vig har jag insett nu.


Dagen har i övrigt varit rätt så okej, fortfarande dippar jag ner rätt rejält emellanåt men jag antar att det är bara att ta dessa dipper...går liksom inte att hindra dem heller. Har pratat med min kontaktperson här på Österåsen i dag och hon sa att det jag känner är helt normalt med tanke på min "historia" och att det var fullt förståeligt att känslor och reaktion blivit/blev så här.


Känna väldigt skönt att få höra det från någon som arbetar med folks mående...jag är alltså varken en idiot eller en totalt urblåst jävel...jag är normal!


Är 8 dagar kvar nu här på Österåsen...8 dagar är en lång tid då man längtar efter och saknar de sina men man får väl se till att sysselsätta sig dessa dagar så kanske det känns som om tiden går lite fortare...


Haft jävligt ont i magen här på kvällskvisten, var nära att jag trodde jag åkt på tarmvred...vilket är ganska "vanligt" då man är magsäcksopererad...men efter masserande och rejäla gasutsläpp så gav det djävulskt onda med sig. Man blir ju väldigt gasig utav vegetarisk kost om man inte tuggar den noga...i dag var det dessutom marinerad rödlök på salladsbuffén och lök har ju en tendens att vara gasbildande...men ack så gott!!!


I morgon står vattengympa på schemat liksom föreläsning, stress gruppsträff, massage och samtal med vår kontaktperson...sedan kan det bli en och annan promenad eller en tur in till gymet. Gillar deras roddmaskin, brukar sitta och ro en halvtimme och sedan jogga på gåbandet en stund....men det blir inte så länge för jag har inte fått upp flåset riktigt än.


Nu blir det sömntablett & förhoppningsvis natti natt...


--AnnaMia--

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards