Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Dagarna går...

Av AME - 17 juni 2013 23:41

Skrev ju i fredags att jag skulle åka till finaste och älskade H-E och tillbringa en natt hos honom, vilket jag gjorde....

Men det blev inte bara en natt utan jag blev kvar hos honom till igår kväll, han kände inte för att åka till sin bekant i Gävle utan ville hellre stanna hemma och ha kvar mig där hos honom :-D och det gladde ju mig och värmde såklart mitt inre...

Hans dotter kom också dit så på lördagkväll satt vi och kurade i soffan tillsammans alla tre och kollade på film och sen sov vi i husvagnen alla tre då på natten vilket var jättemysigt...

Igår då det var dags att åka hemåt så åkte han också åt samma håll som mig eftersom han skulle till grannbyn och öva med bandet så i natt så sov han hos mig.

Vi som egentligen inte skulle ses förrän på torsdag (vara från varandra i 10 dagar) har haft 3 dagar/nätter tillsammans och som alltid har det varit underbart där med och hos honom i paradiset <3

Älskar den mannen allt mer och mer och han får mig verkligen att känna mig älskad också och han ger mig sådan bekräftelse hela tiden...med beröring, blickar, ord, närhet etc.

Bekräftelse är något viktigt och jag ser till att ge honom all bekräftelse jag bara kan tillbaka.

Tänk att det som enbart var tänkt som kul 2 människor emellan har blivit till något så underbart varmt!? Jag är väldigt glad att jag bjöd hem honom till mig där 2 dagar innan jul "bara för att".... Och att jag gav det en chans och kände efter då när jag inte visste vad, hur eller om jag tyckte något.

Men känslorna kom och de växer sig allt starkare och blir allt djupare...

Jag har hittat rätt i livet känns det som och jag tror han är av samma syn... Jag tolkar det som så i alla fall och det utifrån många små små saker och handlingar och ord.

Älskar dig hjärtat!!!

Pratat med yngsta tösen nu i kväll och hon har det bara bra hos sin farmor och farfar. Badar i deras pool och har kul.
Äldsta tösen åkte ju på klassresa i går och har tillbringat dagen i Helsingfors och nu är de på väg hem med båten och morgondagen tillbringar de på gröna lund.... Hoppas att de har det jättekul och bra, fick inte ringa henne förrän i morgon då de är hemma i Sverige igen men jag antar de har det bra....

Har haft ont i mina njurar nu i kväll, riktigt jävla ont till och med. Trodde jag skulle gå sönder här förut men efter smärtstillande har det värsta lagt sig... Hoppas det inte blir värre för jag vill ogärna uppsöka vårdcentralen eller akuten....

Nu är det nattinatti här, ska skjutsa mamma och pappa på ärenden i morgonbitti...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards