Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Hemkommen igen...

Av AME - 26 juni 2013 20:11

Hade skrivit ett långt inlägg nyss men så slog datorn av sig och allt försvann (faan jävla skit!!) så nu tänker jag bara göra en kort sammanfattning över de 5 dygn jag tillbringat med och hos hjärtat.....


Sång, musik, gemenskap, nya bekantskaper, god mat, god dryck, skratt, snickerier, bad, tungt huvud, glädje, tårar, närhet, värme och kärlek.....de orden kan sammanfatta de här dagarna.

Dagar som varit helt underbara på många olika vis och jag känner bara sådan lycka!!!


Åkte till hjärtat i torsdags eftermiddag och kom hem i går kväll...blev till att vädra ur huset, släppa ut katterna, slänga in tvätt, packa ur väskan och dammsuga. Gräsmattan skulle också ha klippt men den tänkte jag att jag hade kunnat ta i dag...men då jag vaknade vid halv 7 i morse så såg jag att det var grått och regnigt ute så då vände jag på mig och somnade om och sov fram till klockan var nästan 13.00!?


Så någon gräsklippning har det inte blivit men däremot en maskin tvätt också har jag varit till bästa kusin Lise-Lotte och druckit kaffe samt surrat av en stund. Hade också tänkt  begett mig på glasbanken och handlat till helgens party men det åker jag och kusin och fixar med i  morgon i stället...ska hitta på någon gemensam present till henne vi ska på fest hos på lördag...vad det blir får vi se.


Nu i kväll har jag bara softat, känner av en nacke och rygg som moler och gör ont men jag hoppas det inte övergår till att bli ryggskott eller nackspärr eller något annat tok nu bara för det finns ingen tid för något sånt nu! Har ju kuligheter framför mig nu så.....inget krångel!!!


Blir nog därför en tidig kväll i kväll, kryper nog ner och kramar kudden och tar mig hem till hjärtat i tanken.
Saknar honom väldigt väldigt mycket just nu.....älskade underbara <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards