Alla inlägg den 9 november 2012

Av AME - 9 november 2012 14:03

Ja det har ju inte varit några direkta bra dagar de sista dagarna och det har liksom bara snurrat på nedåt känns det som...så i dag ringde jag till affektiva och har fått en tid där nu på onsdag klockan 14.
Dels för att försöka få ordning i kaoset, se över sjukskrivningen och fråga varför i helvete detta aldrig får någon vändning!!


Blir ju så frustrerad i bland....visst, emellanåt mår jag bra, håller huvudet ovanför ytan och både skrattar och är glad, kan känna glädje och visst hopp om att saker ska bli bättre MEN så kommer dessa dåliga dagar och det är faktiskt skitjobbigt! Okej att ha en dålig dag lite då och då men flera på rad där det bara snurrar nedåt...det är inte kul!

Så vi får väl se nu då på onsdag vad som sägs....


I morse då jag vaknade hade jag jätteont i kroppen och så brukar det kunna bli när det varit dagar med dessa spänningar som är...antar de kanske börjar släppa nu då eftersom det onda i kroppen börjar kännas vid. Nackmusklerna är som spända fiolsträngar och hur axel/skuldror och bröstryggspartiet känns ska jag inte tala om...men kan säga som så att det är så ont och ömt att jag nästan kräks vid beröring igen.
Var ju inte länge sedan det var så här...å nu är det visst dags igen!


Har i alla fall tagit reda på lite tvätt och dammsugit här hemma i dag men mycket mer än så har det inte blivit av...


Känns lite som jag famlar i  mörker just nu MEN det kom in lite ljus i min tillvaro tidigare i dag då jag fick svar på en förfrågan som jag gjort...jag är ju van vid att alltid få ett svar av negativ karaktär och hade ställt in mig på ett sådant även i detta fall MEN jag fick ett positivt svar och jag sitter med ett litet leende på mina läppar mitt i allt detta....ett litet ljus i mörkret :)...fast det finns ju 2 verkliga ljus i livet också även då det är som allra allra mörkast och det är ju  mina barn <3...mina hjärtan, mina guld, livets totala kärlek!!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards