Alla inlägg den 16 november 2012

Av AME - 16 november 2012 19:09

I morse var det bara äldsta tösen som skulle upp och i väg till skolan men hon hann bara kliva på bussen och åka så vaknade lillsyrran och dagen var i gång...dock startade vi lugnt med frukost och en stund framför teven. Blev så där tvärtrött efter frukosten så då halvslumrades det en stund = mysigt!

Sen spelade vi lite supermarioparty på wii och mamman förlorade i vanlig ordning...tevespel är inte min grej men det är kul! 


Fick för oss att slänga i hop 2 stycken sockerkakor mitt på dagen och i samma veva så kom "lillsyrrans" man och dotter på besök och stannade hos oss fram tills nu i kväll. Han och jag drack kaffe, fikade och surrade en massa tok och barnen lekte, ritande och stökade på. 2 utav deras gemensamma kompisar kom också och lekte en stund så ett tag var det 4 stycken lekande barn på ovanvåningen + äldsta tösen som surfade runt lite på mobilen.


När det närmade sig middagen så tyckte jag att "lillsyrrans" man och tös kunde stanna kvar och äta eftersom det är rätt onödigt att jag skulle laga tacos till mig och barnen och han hem och laga mat åt sig och dottern..."lillsyrran" jobbade...så sagt och gjort. Barnen skar upp gurka, paprika och annat och vi fixade till allt det som skulle vara för en tacomiddag och sen åt vi alla 5 tills magen stod i 40 hörn....yngsta tösen överraskade mig rejält genom att äta MASSOR så jag tror jag ska se till att ha besök på middag varje dag här framöver så att hon äter lite mer än vad hon brukar göra i bland.


Sedan då de gått hem och jag diskat undan så tog vi och duschade och nu så råder det fredagsmys i soffan framför teven resten av kvällen...i skrivande stund sitter jag och har mina tankar på ett helt annat håll...tro vart de kan vara va?! ;) Jo de befinner sig hos en person som får mig att le och känna värme....min vän...kan liksom inte hjälpa det...han attraherar, berör och får mig att känna...OJOJ!


Men nu mys med barnen, trevlig helg alla!!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards