Alla inlägg den 19 november 2012

Av AME - 19 november 2012 23:10

Under natten som var blev det inte mkt till sömn kan jag säga...blev det 1 - 1.5 timme sammanlagt så var det bra :-(


Så migränhuvudvärk har känts av mest hela dagen och gör så fortfarande...tagit medikamenter men det vill liksom inte släppa i alla fall så det är väl bara att vänta på att skiten ska ge med sig.


Med anledning av detta då blev det ju inte just någonting gjort i dag utan då barnen åkt till skolan så tog jag medicin och gick och la mig igen en stund. Somnade lyckades jag dock inte med men jag låg i alla fall och blundade...


Dagens middag för mig och guldkornen blev en köttgryta med morötter och kantareller och till den ris och grönsallad...


Äldsta guldkornet åkte till sin pappa nu i kväll redan eftersom hon tycker det är enklare att ta sig till hemkunskapen därifrån med bussen...hon kan ju kliva på bussen här och åka men det är väl bara för att hennes kompisar åker med en annan buss som hon också vill göra det...


Yngsta guldkornet åker till pappa efter skolan i morgon...kan inte fatta att veckan går så fort då de är hos mig men så fruktansvärt sakta då de är borta från mig.


Nu har huset varit levande och mammahjärtat helt i några dagar men så i morgon Blir det tyst, tomt och "dött"...å mammahjärtat kommer sakna <3


Undrar när sånt ska ge med sig...det onda i att byta vecka :-(


Nu då jag la mig ner u sängen för att försöka börja komma till ro så bara dök en massa tankar och funderingar upp vara POFF!!!
Försöker hitta ett sätt att ligga på u sängen dör den känns minst tommen jag lyckas inte, vrider och bönder mig och tårar har börjat falla...vill ju bara få känna ro, frid och lycka igen.


JAG VILL INTE HA DET SÅ HÄR!!!!


Jag ska väl erkänna att jag fallit...och att jag är på väg att falla för djupt.
Tycker så mycket om...han attraherar, charmerar, han tänder mig, han får mig fantisera så jag rodnar, han får mig skratta...och han får mig känna ro och frid då jag är honom nära.


Men jag får inte....:'(
Eller får får jag väl, men.....jaa, det är som det är liksom...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards