Alla inlägg den 18 november 2012

Av AME - 18 november 2012 00:08

klockan har precis slagit över till söndag och jag har precis krupit ner i sängen och likaså har barnen...det blev en SEN kväll för oss då vi kollat på film och haft det allmänt mysigt. Det blir så i bland...men så är det ju helg också!


Under natten som var måste jag säga att jag ÅNGRAR grymt att jag åt så mycket rödlök till tacosen för jag fick världens jävla känningar åt gallgångarna (och magkatarren) och det gjorde riktigt jävla ont ett bra tag. Akutopererade ju bort själva gallblåsan för flera år sedan och har inte haft några problem just efter det men i natt....AJAJAJ!!!

Men jag har mig ju själv som sagt att skylla då jag vräkte på med rätt mycket rödlök till tacosen, en rödlök som dessutom var ovanligt stark!


Somnade väl där vid halv 3 tiden i alla fall och sov faktiskt till klockan var strax före 8....barnen vaknade senare än så.


I dag har det varit en jäkligt slö dag i huset där inte många knop har gjorts kan sägas, tittats på teve, målat, spelats lite spel på datorn...magen har väl känts av till och från i form av magkatarrs sug, ändock åts det rester från tacosen till middag i dag MEN jag var sparsam med rödlöken!


Kvällen har bestått utav teveoch filmtittande + lite lördagsgotta i form utav chips & dip.

Hade tänkt kört grönsaksdip men då man äter tacos blir det ju mycket grönt ändå så grönsaksdippa blir det någon annan kväll...


Barnen lekte med katterna nu i kväll och jag skrattade gott och kunde konstatera att det är bra knasiga katter vi har...våra hårbollar :) Äldsta tösen skulle försöka filma en sak de gjorde men det blev inget och det var synd för det hade kunnat varit ett litet klipp passande för kulighets tävlingar kan jag säga. KNASKATTER som sagt!!!


Nu lite snabbsurf runt bland bloggar och annat, sen intag av nattapillret + magmedikamenter och sen förhoppningsvis in i drömmarnas värld....den värld där kan man ta sig dit man vill och jag vet vart jag vill resa.


God natt... <3



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards