Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Jag svävade över mig själv...

Av AME - 10 oktober 2011 13:10

Låg vaken länge i natt som var, sista gången jag kollade på klockan var den 03.47...allt för många tankar snurrade runt i huvudet och allt för många känslor brottades i mitt hjärta.


I morse då jag vaknade hade jag en väldigt märklig känsla...kände ingenting...bara var.

Jag kan inte beskriva det men det var en väldig olustig känsla....

som om jag svävade omkring i tyngdlöshet nästan.


Detta gick väldigt snabbt för kanske efter 5-10 sekunder efter det att jag vaknade så var jag egentligen inte vaken  längre utan jag liksom svävade över mig själv där jag låg och sov...


Ska jag vara ärlig blev jag nästan rädd och trodde jag höll på bli tokig och då jag väl vaknade gjorde jag det i en rätt tuff ångest attack...ingen trevlig, rolig eller bra start på denna måndag med andra ord.


Har haft en dipp nedåt i dag...där jag gick in på mitt rum och lät känslorna och tankarna ta övertaget om mig MEN jag vågade inte släppa till 100% av rädsla att förlora kontrollen....det HAR varit mycket sista 2 åren, mycket mer än vad jag klarade av...det HAR hänt mycket bara sista veckan, saker som varit jobbiga och som gjort skada i både hjärta och själ...saker som jag inte ens förstår hur i helvete jag ska klara av...


Sedan har jag tänkt så mycket på mina dyrbara guldkorn...jag BEHÖVER dom i mitt liv. Jag klarar inte av att gå sönder varje vecka...jag känner mig inte som en mamma då jag bara får ha dem hos mig 2 nätter i veckan...jag vill vara MAMMA!!!


Jag ÄLSKAR mina barn över allt annat på denna jord och det gör mig så ont att det enbart är deras pappa som bestämt allting om och kring barnen...han tog allt förgivet då jag blev sjuk och passade väl på att bestämma allt till sin fördel då jag var sjuk. INGET har han frågat mig och INGET av vad jag har sagt har han lyssnat på...nej, HAN HAR BESTÄMT och så har jag bara fått finna mig i allting.


Vad faan, det var faktiskt HAN som lämnade familjen....inte jag!

Det var HAN som splittrade barnens tryhhet...inte jag!

Jag blev sjuk och då passade han på att bestämma allt....


Jag sitter inne på mina barns rum om kvällarna och gråter över att deras sängar är tomma...jag sörjer över att inte få läsa läxor med mina töser...jag sörjer över att inte få ta emot dem då de kommer hem från skola och dagis...jag sörjer att inte kunna få vara en del av deras dagar...allt jag är nu är någon som de är hos 2 nätter på helgen....mer än så är jag tydligen inte värd i deras pappas ögon.


Jag kan innerligt säga att jag hatar honom för allt ont han gjort mot mig...han gjorde mig sjuk och han har tagit i från mig allt...till och med tid med mina barn!!!


Men GUD ska veta vad jag älskat den mannen också....och det var av kärlek jag födde fram våra barn...


Jag är INGEN känns det som just nu...inte ens mamma!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards