Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Hos kusin...

Av AME - 20 oktober 2011 12:17

Sitter hos bästaste kusin Lise-Lotte just nu och inväntar vetrinären som ska komma och kastrera 2 av hennes alpackor. Ska assistera henne tillsammans med en bekant...kusin vitamin är nämnligen lite känslig för operationer, sår och blod..så det är väl bäst och finnas där påfall hon tuppar av.


I eftermiddag ska jag till herr Häggström och kolla på lite texter och testa sjunga lite...jag HOPPAS att det klaffar och att det kan bli tal om inspelning. Skulle vara så jävla kul. Är ju en del av en dröm jag haft ända sedan jag var barn...Nästa steg i denna dröm vore att göra musik utav alla de texter jag har som ligger...men där behöver jag hjälp med tonsättning OM jag nu inte lär mig att spela gitarr så jag kan göra en del av det själv.


Var hem till mamma och pappa en sväng också men det blev bara en liten snabbis. Men den vecka barnen är lediga och är hos mig ska jag hämta hem mamma och pappa ett par timmar och fixa lite god mat. Är ju inte så ofta barnen träffar sin mormor och morfar numera eftersom deras pappa inte åker och hälsar på dom något längre...tycker faktiskt lite synd om mamma och pappa i det fallet för deras barn barn betyder så mycket för dom.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards