Alla inlägg den 4 april 2012

Av AME - 4 april 2012 22:07

Sitter i soffan tillsammans med katterna...uppe i sina sängar sussar båda guldkornen så gottigt och hjärtat gick upp och lade sig han också alldeles nyss, tröttsamt att jobba tror jag för han lägger sig ALDRIG den här tiden annars !?


Yngsta guldkornet har fått sitt penicillin i dag så nu har vi påbörjat en 10 dagars behandling med 2 tabletter x 3, dvs 6 tabletter om dagen och jag måste säga att jag är GLAD och TACKSAM att jag har barn som är så duktiga på att ta sin medicin...och att de kan ta i tablettform för flytande penicillin är YÄCK x miljoner!!!

I morgon skall sängkläderna hennes tvättas och det ska renbäddas i sängen också.


Ja hjärtat kom ju till oss i dag i alla fall och han stannar nu här till på lördag förmiddag...så skönt att få ha honom hos sig även på veckorna nu...tror att han förstår hur det varit detta med att bara träffas på helgerna...det är liksom inte hållbart, speciellt inte då det snart gått 2 år. Sedan har han ju bara 8 km till jobbet härifrån än 3 mil hemifrån sig.


Äldsta guldkornet överraskade mig rejält nu i kväll också då hon kom så vi blev liksom "full familj" här på kvällskvisten...det gillar jag !!!


Ska väl ta och gå upp och krypa ner jag också...är egentligen inget trött ännu men man kan ju bli då man får ligga och lyssna på hjärtats andetag och guldkornens snarkande från rummet intill...natti natt alla   

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards