Alla inlägg den 27 april 2012

Av AME - 27 april 2012 22:13

I dag har varit en bra dag där jag fått mycket gjort...eller mycket, jag har fått en sak gjord som jag tänkt gjort länge men som jag inte kommit mig för att ta tag i...


Jaa, och vad har jag då gjort?


Jo jag bestämde mig för att möblera om i vardagsrummet i dag och skulle då också måla om en vägg....det blev inte bara en vägg kan jag säga utan samtliga väggar. Så från att ha haft ett vardagsrum med slitna och olikfärgade gula inrökta tapeter (efter förra ägaren) så har jag nu helvita väggar i vardagsrummet och trots att det bara är "temporärt" så blev det helt okej. Ska ju riva bort tapeterna sedan och sätta gipsskivor på väggarna men fram till dess så får detta duga. Nu måste jag bara måla taket också för det ser inte bra ut med ett nikotingult tak till detta kan jag säga...jag kostar ju inte på något oom jag säger så utan jag har vitfärg som står och ej har jag heller spacklat igen alla småhål etc utan det blir ju ordentligt gjort när det ska gipsas etc längre fram i år...


I kväll har jag och guldkornen bara myspyst efter det att vardagsrummet blev "klart"...vi kollade på teven också spelade vi lite wii och nu är vi alla nöjda med dagen och ska ta och bege oss upp till våra sängar. Blev en senare kväll i kväll för oss...men så är det ju ingen som ska upp tidigt i morgon bitti heller...så god natt alla !!



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards