Alla inlägg den 13 juni 2012

Av AME - 13 juni 2012 22:15

men nu ligger jag här och har världens jävla bakslag kan sägas...MEN jag gjorde det, jag gick till kyrkan!

Dock fick jag gå ut ur kyrkan vid 3 tillfällen och torka tårar, snyta mig och vid 1 tillfälle kräkas....men jag gjorde det!


Efter avslutningen följde guldkornen med mig hem också hade vi fika här hemma hos mig, kom gjorde min ena kusin och hennes familj, min andra kusin med dotter + en kompis till henne också en gemensam bekant med sina 2 barn...13 stycken ! Och det var skönt att ha så  många runtom mig efteråt...


Var tänkt att guldkornen skulle stanna kvar hos mig men det äldsta guldkornet ville hem till pappa efter fikat, antar att hon bestämt något med sin kompis inför morgondagen och då är det både närmare och enklare att  vara där. Det yngsta guldkornet ville stanna hos mig men då jag så sakteliga kände hur jag började sjunka ner och allt började släppa så fick även hon åka till sin pappa...kan säga att det är en jävla smäll som kom och som fortfarande håller i sig.

Ångest till max och en jävla kaos....MEN, jag gjorde det...ävan om saker gjorde/gör jävligt ONT då och nu!


Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards